Старый 12.03.2021, 01:22 #21
Domovoi Domovoi вне форума
Инкогнито
Аватар для Domovoi
 
 
Регистрация: 07.02.2012
Адрес: Грозный
Сообщений: 7,778
Вес репутации: 1
Domovoi отключил(а) отображение уровня репутации
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Gorjanka Посмотреть сообщение
ik ken er wel sommige die zelfs na 30 jaar het niet kunnen,
ben er al 10 jaar in België , daarvoor 11 jaar in Duitsland,
ik zeg maar zo, België is aan zich niet slecht maar Duitsland beter.
Ik weet niet of Duitsland beter is, maar zeker moderner. .Trouwens, jouw Nederlands is perfect! Ik zie in jouw text geen foutjes of zo..Mijn complimentjes,
Domovoi вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.03.2021, 22:09 #22
Gorjanka Gorjanka вне форума
The sun of the forum!
Аватар для Gorjanka
 
 
Регистрация: 21.10.2008
Адрес: не скажу
Сообщений: 6,492
Вес репутации: 8997
Gorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможно
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Domovoi Посмотреть сообщение
Ik weet niet of Duitsland beter is, maar zeker moderner. .Trouwens, jouw Nederlands is perfect! Ik zie in jouw text geen foutjes of zo..Mijn complimentjes,
danku wel!!!))
__________________
Передумала
Gorjanka вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.05.2021, 01:59 #23
Stranger Stranger вне форума
 
 
Регистрация: 02.01.2018
Адрес:  
Сообщений: 912
Вес репутации: 285
Stranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможноStranger невозможное возможно
По умолчанию




1:17 "wat hier natuurlijk speelt is het niet de keppel op of af moet, maar dat de Islam eruit moet"




Dit is de typische negatieve gedachten door een Joodse kop stromen over het echte geloof
__________________
   
Stranger вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.01.2022, 02:28 #24
Ами Ами вне форума
Замужем
Аватар для Ами
 
 
Регистрация: 04.04.2018
Адрес: Нет
Сообщений: 1,088
Вес репутации: 1971
Ами невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможно
По умолчанию

Simone, kom even kletsen))
Hoe is het met jou? Lukt het jou om jaarlijks naar België te komen? Komen jouw kinderen graag mee? Of zijn ze niet meer gehecht aan dit land?
Ами вне форума   Ответить с цитированием
Старый 11.01.2022, 20:56 #25
Simone Simone вне форума
Жена, мать, мегера, итд.
Аватар для Simone
 
 
Регистрация: 30.01.2018
Адрес: Королевство Кривых Зеркал
Сообщений: 3,760
Вес репутации: 3272
Simone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможно
По умолчанию

Hey Ami! kletsen in het Vlaams? Met veel plezier)))
Hoe gaat het met jullie? Kunnen de kinderen op een normale manier naar school met al die regels daar?
Ik ben daar in juni geweest voor een maand, de volgende keer zal over 2 jaar zijn denk ik, elke zomer lukt het niet meer, want krijg geen kinderbijslag meer en moet nog een boete betalen voor hetgeen ik heb gekregen terwijl we hier woonden))
Kinderen gaan daar geel graag naartoe omdat we alle dagen door de stad wandelen en ons gedragen als toeristen))
__________________
'Everything that has a beginning, has an end'
Simone вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.01.2022, 02:21 #26
Ами Ами вне форума
Замужем
Аватар для Ами
 
 
Регистрация: 04.04.2018
Адрес: Нет
Сообщений: 1,088
Вес репутации: 1971
Ами невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможно
По умолчанию

Met ons alles goed alhamdoelillah) vanaf maandag begon de school na 2 weken vakantie (in lagere scholen zelfs 3). Alle kinderen moeten al vanaf 6! jaar masker dragen en dat maakt me gek. Speelpauses ingekort, niet praten tijdens eten enz. Lijkt precies een kamp maar weet je, kinderen hebben eigenlijk niet zo veel problemen mee. Misschien omdat ze niet begrijpen wat hun afgenomen wordt en welke gevolgen ze kunnen dragen

Wat erg voor jullie die boete (( heel jammer. Is het volledig bedrag dat je jarenlang gekregen hebt, dat je moet terugbetalen? Is dit nog houdbaar voor u?

Ahahah toeristen)) de kinderen zijn toch ook belgische onderdanen?)) Moeten zich als thuis voelen)
Ами вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.01.2022, 01:22 #27
Simone Simone вне форума
Жена, мать, мегера, итд.
Аватар для Simone
 
 
Регистрация: 30.01.2018
Адрес: Королевство Кривых Зеркал
Сообщений: 3,760
Вес репутации: 3272
Simone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможно
По умолчанию

Het is erg met die maskers, ik hoop voor jullie dat ze het afschaffen, ten minste voor kinderen. Ik weet nog, toen ik daar was, wou ik dat ding zo snel mogelijk van mijn neus af omdat het moeilijker is om te ademen op die manier, en ik kreeg opmerkingen van vreemde mensen in de metro of op de tram om mijn masker op te trekken)))grappig..hier was het vanaf het begin 'doen alsof je een masker draagt' zolang je het op je kin hebt hangen was het oke)))
Ze zijn daar nu ook bezig met vaccinaties voor kinderen he, hopelijk vallen ze jullie niet lastig daarmee.
Mijn boete was voor 1 jaar, gelukkig, anders was het wel niet te doen en kon ik gewoon terug verhuizen naar daar om te werken en het af te betalen)) het is 3000 en nog iets, ik betaal maandelijks een klein bedrag omdat in 1 keer betalen te lastig zal zijn voor mijn hardwerkende lieve man)))



Gorjanka spreekt ook NL, maar doet alsof ze ons niet begrijpt, ai ai ai! Wat een schande
__________________
'Everything that has a beginning, has an end'
Simone вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.01.2022, 02:18 #28
Ами Ами вне форума
Замужем
Аватар для Ами
 
 
Регистрация: 04.04.2018
Адрес: Нет
Сообщений: 1,088
Вес репутации: 1971
Ами невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможноАми невозможное возможно
По умолчанию

Voorlopig wordt niemand lastig gevallen met vaccinatie eisen. Ik heb sinds zomer al twee keer een uitnodiging gekregen voor de twee tieners en enkele dagen geleden ook voor de 6-jarige. Je mag dit gewoon weigeren. Op school mogen ze niet vragen wie al dan niet gevaccineerd is. Wel maken hiervan sommige nieuwsgierige leraren de uitzondering))

Jouw man is inderdaad een lieve want hij betaalt de boete ipv zijn vrouw)) Hopelijk kon hij ooit van dit bedrag mee profiteren))) want anders is het een beetje oneerlijk)

Misschien Goryanka te verlegen met ons te babbelen?) Of heeft ze ons nog niet gelezen.
Ами вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.01.2022, 18:53 #29
Simone Simone вне форума
Жена, мать, мегера, итд.
Аватар для Simone
 
 
Регистрация: 30.01.2018
Адрес: Королевство Кривых Зеркал
Сообщений: 3,760
Вес репутации: 3272
Simone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможноSimone невозможное возможно
По умолчанию

Gorjanka heeft ons gesprek nog niet gezien denk ik
Nee, mijn man heeft weinig gezien van dat geld, maar het was altijd wel superhandig om zo in de zomer op vakantie te komen, kleren voor kinderen te kopen tijdens de solden, naar de cinema gaan, cafés, uitgeven, uitgeven..ik kan niet goed sparen)))) maar het is genoeg geweest))
__________________
'Everything that has a beginning, has an end'
Simone вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.01.2022, 21:53 #30
Gorjanka Gorjanka вне форума
The sun of the forum!
Аватар для Gorjanka
 
 
Регистрация: 21.10.2008
Адрес: не скажу
Сообщений: 6,492
Вес репутации: 8997
Gorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможноGorjanka невозможное возможно
По умолчанию

jullie gaan het niet geloven, ik probeerde 2 keer jullie bericht te sturen maar elke keer kwam mij iets tussen))
dus ik zie alles mijn mesjes)))
__________________
Передумала
Gorjanka вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 23:59. Часовой пояс GMT +4.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc. Перевод: zCarot
 

 

Copyright © 2017